ماسک بهـــاری

  

 

یک ماسک بهــاری با گل همیــشه بهــار  

 

   یک قاشق غذاخوری گل همیشه بهار و چهار قاشق غذاخوری گلاب را با کمی پودر آگارآگار هم زده؛ سپس مخلوط نمایید. این مخلوط را در آب جوش، گرم کنید و در حین گرم کردن دائماً به هم بزنید.

   پس از کمی خنک شدن، روی پوست خود بمالید و سپس از مدت 15 تا 20 دقیقه بشویید. این ماسک، اثر درمانی التیامی بهداشتی آرایشی زیادی بر روی پوست صورت دارد.

  هم چنین گردش خون را تنظیم ، پرش عضلانی صورت را برطرف و حالت طبیعی به پوست می دهد.    

   گل همیشه بهار، اثر فوق العاده‌ای در درمان برخی از ناراحتی‌های پوستی همچون ترک پوست؛ جوش‌ها و انواع التهابات پوستی دارد به گونه‌ای که امروزه در داروخانه‌ها، عصاره گیاه مذکور تحت عنوان پماد کالاندولا عرضه می‌گردد.

 

هم‌چنین دم‌نوش این گیاه، عفونت گوش را از بین می‌برد و تب بُر است.
 
 
 یــادآوری:
 
این گیاه خاستگاه مدیترانه دارد اما در ایران در نقاط مختلف کشور به عنوان یک گل زینتی کاشته می شود.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
 
پودر آگار آگار را می‌توانید از سوپر مارکت‌های بزرگ ؛ قنادی‌ها تهیه نمایید. این پودر، پس از کمی خنک شدن، حالت ژله سفت شده به خود می‌گیرد؛ بنابراین حتماً پیش از کاملاً سردشدن، باید آن را روی صورت بگذارید.
نایت اسکین 


نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت4:15---9 فروردين 1392

همین جور حال میکنم موج محبتو
مهر و محبت موج داره میزنه


هانیه
ساعت4:15---9 فروردين 1392

همین جور حل میکنم موج محبتو
مهر و محبت موج داره میزنه


نازنینی از دیار حافظ
ساعت19:19---8 فروردين 1392
ازمایشگاه شیمی به ادرس جدید تغییر یافت

http://izedi.loxblog.com/

شراب شیراز


♥...تـوتــــ فرنـــگــی...♥
ساعت18:37---8 فروردين 1392
درود و سلام و هزاران ارزوی موفقیت برای همه ی عزیزان و مهربانان بخصوص خواهر بزرگتر، بزرگوار تر، بزرگ منش تر و به عبارتی، خواهر کاملم، یاس پارسی
خب راستش خواهر خدمتت عرض کنم که به قدری فرصت کم بود که حتی وقت تک زدن هم نمی شد
من شاید کمتر 1 ساعت مشهد بودم...بخاطر مشکلاتی که داشتم باید سریعن بر می گشتم! ولی ان شا الله اگه بشه بعد از شمال، چند روزی باعث افتخاره بیام مشهد
بخاطر حضورتون در تولدم هم یه دنیا سپاس


هانیه
ساعت23:52---7 فروردين 1392
بله بزن دست قشنگ رو به افتخار دوستای شیرازیمون
=D D


سمانه
ساعت23:16---7 فروردين 1392
به به عجب ماسکی؛ سرفرصت باید برم دنبال موادش
میگم نکنه ماسکش خوردنیه؟!!
نخورنمون یه هو؟؟!!


ایزدمهر
ساعت7:40---7 فروردين 1392
غریب است دوست داشتن

و عجیب تر از آن است دوست داشته شدن...

وقتی می‌دانیم کسی با جان و دل دوستمان دارد

و نفس‌ها و صدا و نگاهمان در روح و جانش ریشه دوانده ؛

به بازیش می‌گیریم.

هر چه او عاشق‌تر ، ما سرخوش‌تر ،

هر چه او دل نازک‌تر ، ما بی رحم ‌تر .

تقصیر از ما نیست ؛

تمامیِ قصه هایِ عاشقانه، اینگونه به گوشمان خوانده شده‌اند.


پیچک عشق(مجید)
ساعت7:35---7 فروردين 1392
باران می خواهم
آنقدر شدید که...
من و تنهاییم را
با خودش بشوید ، ببرد !!!!


♥...تـوتــــ فرنـــگــی...♥
ساعت23:24---6 فروردين 1392
درود بر خواهر گرامی و بزرگوار
اجی اومدم دعوت کنم بیای تولد
البته زحمت بکش بیا این ادرس:
http://mk23.mihanblog.com/


هانیه
ساعت0:34---6 فروردين 1392


تقصیر خودم شد شمع نذاشتم


رامین
ساعت23:51---5 فروردين 1392
- واسه چی گرفتنت؟ اسلحه داشتی؟
نگهبان زندان که این سوال ها را پرسید نه علی را می شناخت و نه از جرمش خبر داشت.
علی هم سرش را به نشانه تایید و تاسف ساختگی به چپ و راست تکان داد و گفت : " بله "
- چندتا داشتی حالا؟ که این همه اذیتت می کنن؟
گوشه ی لب های دکتر خنده پنهانی کز کرد و بعد با صدای کش دار و بلندی گفت :اوه... زیاد،فقط دو سه تاش همیشه همرام بود.
نگهبان که از این همه جسارت،حسابی تعجب کرده بود گفت:
جدی نمی گی! دو سه تا؟! چی بود،مدلش رو می گم...!
آهسته خندید و گفت: خودکار بیک!

داستانی از زندگی دکتر علی شریعتی


اسما
ساعت22:08---5 فروردين 1392


اسما
ساعت22:06---5 فروردين 1392
یاسی جون با این ماسک، ژله نشیم، ببندیم!! اون وقت چی میشه؟؟؟؟؟؟!!

اسما
ساعت22:05---5 فروردين 1392
عالی بود یاسی جون
راستی منم این آهنگو خیلی دوستش دارم.
بهار شما هم مبارک


ژیلا
ساعت15:00---5 فروردين 1392
آهنگ وبتو خیلی دوس دارررررررررم
خیلی قشنگه


ژیلا
ساعت14:56---5 فروردين 1392
به سادگی رفـت ؛ نــه اینکه دوستم نداشت
نـــــــــه ، فهمید خیییییییلی دوستش دارم !





جوجو
ساعت0:06---5 فروردين 1392
راستی اگه اشتباه نکنم، همین آهنگو روز آخری توی آکادمی گوگوش، گروهی خوندنشآره درسته، شعر و آهنگش همونه فقط خواننده‌ش متفاوته(مسعود امامی)

جوجو
ساعت0:05---5 فروردين 1392
آهنگ شاد و زیبایی گذاشتی یاسی جون.
بازم عیدت مبارررررررررررررررک


جوجو
ساعت0:03---5 فروردين 1392



شادی
ساعت23:05---4 فروردين 1392
عالی بود، حتما در آرایشگاه خودم این دستور واسه مشتریام و هم خودم پیاده میکنم. ممنونم
راستی عیدشما هم مبارک. وبلاگ جالبی دارید با موضوعاتی که به درد من حتما میخوره اون خیلی زیاد به خاطر حرفه ای که دارم.
سعی می کنم بازم بیام وبتون


shakiba
ساعت22:02---4 فروردين 1392
آه چه خوب، باز یک دستور دیگه؛ تمومه ماسکایی که تا به حالا گفتی من سیوش میکنم و بعدم پرینت میگیرم هر از گاهی ازشون استفاده میکنم
مر30 یا30


ramin
ساعت13:16---4 فروردين 1392
مهرباني جاده اي است که هرچه پيش مي روند ، خطرناک تر مي گردد

ژیلا
ساعت16:00---2 فروردين 1392
سلام یاس جوون شرمنده اجی جوونم
بخدا خیلی سرم شلوغ بود نشد بیام وبت
بازم معذرت
عیدتم مبارک عزیززززززززززم
ایشالاساله خوبی داشته باشی عزیزم

راستی منم لینکت کردم


ramin
ساعت12:26---2 فروردين 1392
دیوار را بلند تر بســــاز
از اینجـــــا تا انتـــــهای نبودنتــــ...
من فقط ،
آجرهای این فاصـــله را جابه جا خواهم کرد


هانیه
ساعت2:17---2 فروردين 1392

میگم یاسی این پودره ... حالت ژله داشته باشه خوبه مزه ژوله(ژله)نده یموقع میبینی.......اره ......

حتما ماسک خوبی میشه فکر کنم توی عید از بس شیرینی و اجیل میخورن همه جوشها رو یه جوری بلاخره باید پنهان کرد!!!البته امسال حتما از شدت جوش همه کاسته میشه چون پسته رو باید با قلاب پیدا کرد!!!
راستی یادش بخیر شب یلدا بحث پسته بود که من از تو اجیل همشو میخورم .....
جای نیلوفر آبی هم سبز
ولی با این شوخی بازم فکر میکنم همه پسته رو خریدن واسه اجیلشون!!!

هرکی نخریده به من مراجعه کنه


زهرا
ساعت23:41---1 فروردين 1392
توی نت، دنبال ماسک می گشتم که به این دستور برخوردم. حتما امتحانش میکنم. باشه. مرسی.
راستی وبلاگ جالبی دارید، بهاریست.
بهارتان خجسته


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 1 / 1 / 1392برچسب:ماسک بهاری, گل همیشه بهار, پودر آگارآگار, کالاندولا, لطافت,,,, | | نویسنده : یـــاس |
  • مال ای اس
  • آریس پیکس